iklan

Wednesday, 9 December 2009

Inilah tanda2 org rindu family die

Sesetengah org susah nak luahkan perasaan sayang tu secara lisan.Saya pon macam tu jugak.Saya sebenarnya sayanggg amat ayah ngn mak saya.Tapi,jarang sekali nk ckp,"ayah,kakyong rindu ayah".takpun.."mak,kakyong sayang mak".Tapi,jauhh di sudut hati,saya sayang dan rindukan mereka.Harap2,mak dan ayah faham bile tibe2 saya akan call ke umah tiap2 malam berturut.Lain dari kebiasaanya 3 hari sekali baru call.

Kadang2 sampai mak ckp,"mak nk citer ape lg ye.mak da xde cite da ni" bile saya kerap sgt call.haha..

Jadi,itulah gunenye tulisan.Bagi org2 yang x dapat nk luahkan perasaan mnggunakan lisan itu.
Bulan ini wedding anniversary mak ngn ayah.
Rase2 macam nk buat sesuatu lah sempene annversary mak ngn ayah tu.
hihiiihiii~~~

td godek2 lappy,jmpe video nih.video adikku yg bongsu,si alia dipaksa oleh saya wat rehearseal untuk persembahan tadika die.Sekarang da beso pon die.da nk darjah 2 da..
ooo..mak,nak adik kecik lg mak.keh3..

video

2 comments:

366 日 said...

nnt adeq ko dh besar skit..jgn lupe tunjuk video tuh kt dier..huhu..

diEb^AJ said...

dear Miza,
nak tumpang lalu....
huhu...

Lawa nyer gambar di blog anda!

huhu... tu jek!

p/s: misssh uuuu!!!!!