iklan

Tuesday, 24 August 2010

random updates

  • dah lame tak pening.lasstt pening adalah di bulan januari 2010 sbb nak kejar duedate anta thesis,gakkai etc.paling selalu pening bile ade zemi dekat kenkyu.hari ni setelah sekian lama,pening datang menjelma kembali bile ade meeting petang td dgr bebel2 pasal banykk bnde yang saya tak paham.
  • penah tak korg rase macam ..
*arghh!!patutnye jawab cmnilaa mase presentation td!!
*arghhh!!!aku tau sebenanye,tp nape td aku tak jawab cmtu!!
*ape aku ckp td ni??mcm budus je.x pueh atii...
..
.....
mcm nila saya rase pas meeting td.huhu..(TT)

  • keta saya da dapatt.hooreeeyyy!!!setelah penat lelah menunggu,rintangan dugaan da dilalui.siap nak tukar dealer la apela.akhirnye dapat juge.x saba,x saba..
  • esok gaji!!!!!yeeehaaaa lagi sekali
  • mnggu ni balik kg!rindu pulak kat family.nk tgk si oreng sekalik.hihi
  • saya suke keje saya.keje saya best...!!!

6 comments:

aReLaN said...

tukar keje ngan aku la.seyes ak dh bsan keje ngadap drawing hri2.arghhh...keta pe ko bli???hoho

shineeshimizu said...

ak rsa klu ak la..mesti aktif klu meeting tu in bm or bi..tpi mai japs je..ak jadi malu2 kucing lak nak bersuara..kuang3

kyo_9 said...

ak nye 悩み sebijik cam ape yg ko rasa.. kadang2 cakap ngan member pon ak akan terpikir benda yg sama waktu muhasabah diri di malam hari (macho giler!)

ko beli keter kt Malaysia ke??
AP ape citer??

Miza Azmi said...

matle :ngahahaa..xnk la tuka.

zahir : oo...keje aku xde penah meeting dalam japs.tapitapitapi..ade keje tambahan.request utk buat kelas nihonggo dgn staf lain.huahuahuaa..

saido:kan.padahal bile fikir2 lepas tu kita rasa kita sebenarnye boleh buat lg baik.

ooo..aku beli myviii saje.xdelah stream ke,civic type r ke..caldina ke..xdok2..

Anonymous said...

waa...dh dpt kete.bestnye..kete sendiri lak tu..hihi
nk tny,ari tu amik lesen bape lma tuk dpt lesen P?

Miza Azmi said...

anonymous: bape lame ek...sebulan lebih gak la..lame tu.huhu