iklan

Thursday, 21 May 2009

mood mmbace novel kini kembali

ye.. begitulah seperti yg ternyata di atas. kenapa?? sebab td kt kenkyu maen2 tenet,pastu trbace pasal pesta buku pastu terbace pasal Ramlle Awang Mursyid pnye novel. Waaaahhh.. saye mmg minat giler novel die ni. Thriller. Dan ade byk fakta yg diolah smpai kite x rase boring pon mcm bace buku sejarah tu. Dan dalam buku ni,ade diselitkan unsur2 islam.Bagus2... Dulu kt JAD,ade sorg member(si umi) yg minat novel die ni.Dari satu buku yg saye bace,jadi berbuku-buku plak saye bace dr koleksi novel si umi ni. Antaranya:
  1. Tombiruo
  2. Semangat Hutan
  3. ADAM(Aku Darah Anak Malaysia)
  4. Satu Janji
  5. Mandatori
  6. Hatiku di Harajuku
  7. Bagaikan Puteri(ooohhh..ini sgt besttt!!!!)
  8. Cinta Sang Ratu-samb Bagaikan Puteri (super best!!!)

dan sekarang ade latest novel yg byk jugakla da dikeluarkan. X sabar nk balik msia n beli buku tajuk nih====>Hijab Sang Pencinta(sambungan Cinta Sang Ratu) ~~~oooooohhhhhh~~~~~

last but not least...
harap semuanya berjaga2..
influenza A tu dah merebak ke Tokyo...
huhu..
Risaunye kalau2 kot2 da sampai ke Saitama lak.
Semoga kite semua dijauhi dari pnyakit tu...
amin..


6 comments:

kyo_9 said...

hoho.. hatiku di Harajuku memang best.. Fani pon minat gak penulis nih~ dia kate dia ade koleksi gak.. ak pinjam dari dia novel nih..

Asmiza Azmi said...

hoho..
x sgke ak ade gak org laen suke novel die selain ak ngn umi.
yeay!blk natsu ni ak nk beli sume novel die.
buat collection.yezzaa

hapiz / apros said...

aku ade buku2 tu di rumah sekarang.haha...mahu?hijab sang pencinta pn ade

nota kaki:nk pnjm hatiku di harajuku boleh?

Asmiza Azmi said...

apros:wahhh..
nak2..mau2!!!!

p/s:huhu..saye xde sebarang koleksi pon.asyik bace buku org jah.balk natsu ni saye akan mmbelinya yaa!!

hapiz / apros said...

aku punya semua kecuali hatiku di harajuku...hahaha
best wooooo novel2 die...

Hana said...

weh aku balik mesia ari tu da de pelengkap trilogi baikan puteri-cinta sang ratu-(aku lupe tajuk la)
hehe.. jangan jeles ya..