iklan

Sunday, 23 August 2009

Puasa

Hari ni dah 2 hari berpuasa di jepun.
Semalam,bkk puasa sgt sabishi.
Dahla penat giler ade open campus kat Toyosu.balik2..ngam2 jek waktu nk berbuke.Singgah kombini beli air,berbuka atas basikal..
alhamdulillah..ini rezeki saya pada hari itu.

Balik,penat,masak jap lagilah.relek2 dulu.Tup2,dilah call,tnye da mkn lom.ajak makan kt sebelah.ngehehee..suke,sukee... :D
mekaseh ye warge dai2 midori sou ,si mariah n dilah,yg sudiiii memasakkan masakan sedap itu.Anda sgt caring,mmbuatkan saye terlupe kesedihan berbuka d basikal.
Rase sayuu je.Tak pernah pulak rse mcm tu selame ni.

Sebelum ni,kat malaysia,berbuka dgn keluarga,mmg meriah.walupaun adik2 kecikku ade yg degil xnk berbuka kt meja,nk berbuka depan tv jugak,tp saya rindu keriuhan itu.hoho..nampak sangat saya sekarang ini berada dalam mode pulang ke kampung.thehee.. :)

Hari ini keluar,cari beg balik kampung,cari beg laptop ditemani en.ojai yang baek hati~~.Dah dapat da,tambah berkobar-kobarla semangat saya nk balik malaysia ni.
Balik pulak,warga dai2 midori sou yang comel dan baek hati mnganjurkan bukak puasa ramai2.Sedap dorg masak.Siap ade smbal belacan lagi.Mekaceh~~Terubat rindu masakan kat rumah.

Tapi,dalam berkobar-kobar tu,saya amat berdebar-debar..berdepan dgn kenkyu yg bakal kunjung tiba itu.Junbi shinakya~~!!
Oh,betapa tiade mood nye untuk berjikken dan berkenkyu.oh.Izinkan daku bercuti sepenuhnye.oh~~~

Ucapan khas untuk kawan-kawan baek hatiku:

"SELAMAT BERPUASA KAWAN-KAWAN!!"

3 comments:

aReLaN said...

hohoh...dh omsick eh.sbr2.jp je lg pn nk blik.pape pn,slamat pose n maaf sgala salah silap noo

Asmiza Azmi said...

matle:haah..dah omsick sesangat.x sabo nk balik da nih.
selamat berpuase gak.

nodee said...

camat menunaikan ibadah puasa miza :)