iklan

Friday, 1 October 2010

Bile emo

c.o.n.t.o.h
Orang yang sebelum ni kite suke je dgr die cakap tibe2 rase pot-pet sgtlah kau ni.diam boleh tak?
budak kecik comei yang kite tak kenal pon kite nyampah bile die nangis ke buat aksi manje ke
malas nak layan orang
aku gurau lebih2 ngn kau,kau jgn terase,kau gurau lebih2 dgn aku,aku kecik ati!
nak marahhh je kejenye
selalu tak puas hati.kalau lipat kain,kain tu tak lipat dgn cantiknye pun rse macam nak sepahkan balik semua baju.padahal sendiri yang lipat tak cantik.:P

Kalau sakit,ubat tahan sakit,ni kalau emosi lebih,ade ubat pengawal emosi tak??emosi tak terkawal ni..kitela kene bijak menanganinye..Jangan dilayan..uhuk3..




4 comments:

kyo_9 said...

ubat ntk emosi? puasa..

aReLaN said...

hahaha..lbih krg cm ak kt ofis ni je.kdg2 tensen gk tp lantak la.jnji tak nyusahkan ak

Miza Azmi said...

saido: jawapan sgt tepat.thanks.

matle:bukan tensen keje lah.tapi kalo ko emo,boleh sgtlah ko ikot cdgn saido tu..

miszlullaby said...

ok..i link u back,,mekaseyh ye=)