iklan

Sunday, 23 January 2011

Pelik

Bnde yang saya ki ni naru.

Pasal housemate saya.

Ni housemate baru masuk.Perempuan(of course lah perempuan.grrrr), rambut panjang mengurai,muke putih melepak.Nama penuh-tak tahu.Umur-tak tahu.Asal-tak tahu.No telefon-tak tahu.Status-tak tahu.
Yang saya tahu cume nama panggilan die n tempt keje die je.
Ape yang pelik dan menggusarkan hati saya,die ni asyik duduk dalam bilik je.
Balik keje-terus perap dalam bilik.Tak bercampur gaul or bercakap lanssung ngn saya n lg sorg housemate saya ni.Sepatah ditanya,sepatah dijawab.suare pon susah gile nk dgr.sloww je.cuak tak?cuak tak?

Ok fine.Maybe die segan kot..yela,baru masuk dalam umah ni.saya n akak tu mcm da lame gak knal,leh gurau sende gelak kuatkuat bile tgk tv kt ruang tamu.Fine.
Satu hari tu die balik dari mane ntah.Saya pon,tegurlah.Baru balik keje ke.?(sbb die keje shif).Die senyum sikit,angguk lepas tu masuk bilik die terus tap,kunci pintu bilik.

Ya ampun...xde perkembangan komunikasi lansung.At least tanyela balik.x kua memane ke??pelik betul org cenggini.Padahal satu rumah.Aktiviti kua masuk rumah pon kitorg tak tau.kadang2 die balik keje kol 10 malam pastu die kua umah balik dalam kol 12 malam.

Sbenarnye rase mcm nak je cakap straight,meh le no tepon..kang jadi ape2 kitorg gak kene amek tau.xnak rse berkawan ngn kitorg ke??kite kan serumah?(kehkehkeh)
Tapi mase amatlah limited.
Tiap kali die kt umah,die akan ade dalam bilik yang berkunci.

Saya tak selesa dgn keadaan cmni..:(

2 comments:

Cz Aina said...

huhuhuhuhu..
mmg ade org mcm ni..
sy pn mcm ni jgk mase dok menyewa dgn org yg sy xkenal...
lbh selesa duduk dlm bilik....
huhuhuhuhu..
tp lame2 ok dah..

fauzi said...

same la ngan my housemate..balik keje je tros masuk bilik.."tup" bunyik pintu dikunci..x taw la ap masalah die..