iklan

Thursday, 27 October 2011

Kebuluq

Tolong...tolong..aku tak pecayeee!!
tolong..aku tak tau nak lepas kt sape nih.tgh dalam perasaan shocked+sedih+bengang pon ado.
aku tak paham la ade segelintir manusia ni main tarammm je makan.
wehh..ko tak pikir ke sebelum makan tu,makanan tu hak sape??tak rase nak tanye tuan punye rumah dulu ke???tak malu kee????
kot ye pon lapar,mane manner ko??
sampai licinn ko kejekan.
aku smpi2 bilik meeting tgk abes korang kejekan ,padahal makanan tu untuk org yang dtg meeting tu weehhh...!!korang takde kene mengene tulun la jangan main bedal je wehhh...

hoh.sedeh!

2 comments:

aMaryLLiXe said...

huaaa.. ade gak org x tau malu camtuh ek.. ko x ley komen kt sesape ke? kalo x ley uat pe pn biar je la, nk uat camne kn..drg jwb kat akhirat nnti

aReLaN said...

hahahaha...ada gk org cmtu ye.kesian2.bkn rezeki ko la tu.