iklan

Sunday, 17 February 2013

tik tok

time is running so fast...

Mak oihh..banyaknye bende nk kene buat lagi oooiiiiiiii..Banyaknye bnde aku kene pikir lagi oooiiiiiii....kalau pikir2 jd serabut,jd lebih baik kite rilekkk je ye dok.sambil tu teruskan buat keje yang sepatutnye.yoshh!!
bnde penting yang kene buat sekarnag ialah kruskan badan sikit n kempiskan perut.hahaha...
Tadi dah selesai tempah baju nikah...tempah baju kurung moden sajor..aku mcm blur je p tempah td.tp aku mcm takut je hasilnye nnt.Yela..nk pakai utk my big day kan.lepas tu nk simpan utk kenangan. takutt sgt baju tak sedap ke..buruk ke bile aku pakai sbb badan berisi sikit(berat badan aku naik secara konsisten lately*sigh)..ataupun tailor menjahanamkan kain baju aku ke...Ya Allah semoga semuanya berjalan lancar...

10 comments:

aReLaN said...

bila tarikhnya kak as oi?????

desir2sakura said...

kak as!!!!tak sbrnya nk tgk kak as pakai bj nikah oii hihi..moga dipermudahkan segala urusan..jgn lupe jemput ye,kalo dkt2 blh la p :)

Zatil Azhani Razali said...

Miza~ bile date ye?? Kne inform awal kat aku, nanti bole book tiket.

asmiza said...

insyaAllah by the end of this mei.nnt da settle sume aku war-warkan.hehe.
doakan semoge dipermudahkan.(^^)

Alia Lokman said...

dun forget to invite me :D semoga dipermudahkan kak miza!

asmiza said...

tq alia.nnt kak miza jemput okess..drag aina skali dtg.hihi

hakifays said...

ganbatte kak as.
mesti comel kak as pakai bj nikah nnt><

kyo_9 said...

sian Anas bakal kehilangan housemate :p

AsMiza said...

sankyu syafikah..junbi ha iro2 shinakya..

hahaha..saido, anas leh amek master bedroom klo housemate die keluar.kih3..

AjiGiJiss, AiN Kici said...

enjoy the moment kak As...sekali seumo hidup..seronok je ingt balik preparation kawin. =)