iklan

Wednesday 10 March 2010

Wangi yg busuk

Orang kate,org tu kalau yg jauuuhhhhhh tula yang wangi.Yang dekaaaaaattt jugak salunye busuk.
Wangi tu bukan sbb pakai perfume sebotol sehari ataupun mandi berendam sabun 1jam,dan busuk tu pulak bukan sbb daki tebal 1 inci sbb x mandi sebulan ataupun mmg ditakdirkan bdan die berbau busuk.
Tapi ini adalah istilah "wangi" dan "busuk".

Faham tak?
Kalu tak faham xpelah.

Saya tak berniat nak kongsi rahsianye terlebih dalam.
Sebab saya mmg x suka berkongsi semua cerita dekat semua org.
Dekat org yang saya selalu berkongsi pon tak semua saya kongsikan apatah lagi dekat belog ini yg mungkin dibaca oleh org yg secara kebetulan google2 termasuk blog ini kan?
Sensei saya pernah cakap,susah betul nak korek rahsia dari saya.Dulu fikir,eh ye ke cmtu??
Tapi sekarang saya dah setuju dgn pernyataan sensei tuh.
Mmg kalu saya ade terasa hati ke,ada masalah ke,ape ke,personal ke,jarannnnngg sgt nk bercerita.
Jadi kalau saya senyap,
saya pasang earphone kt telinge dan macam x layan anda walaupun anda memanggil berkali2,harap paham.
Saya mahu bersendiri.

Berlainan dg org laen,yg suka keluh kesah dkt org laen,ataupon meggunakan blog untuk cerita masalah ke ape,saya bukan bgitu.

Dan saya sedar,

Jika saya bercerita ataupun mngisahkan kesedihan,kadang-kadang saya hanya mahu seorang pendengar setia,bukan sebarang ulasan.



No comments: