iklan

Sunday 25 July 2010

Konservatif

Haihaihai...
kalau dulu,kawan2 saya semuanya dari kelompok sama,fikiran lebih kurang,perangai boleh kenal.tapi,bile makin dewasa,kite jumpe dgn lagi ramaiii org.Yang lagi mcam2 ragam,yang kangaekata pon berbeza,dan background yg pelbagai.Zaman sekolah,Form 1-Form 5,duduk asrama kat seratas,dapat tau org macam tu n macam ni.Duduk asrama plak masing2 terikat dgn peraturan.jadi x leh nak buat kepale sendiri.
After SPM,masuk JAD plak.Budak JAD pon ok.Tak jmpe lagi budak buat masalah kot2 amek ganja time nak exam sbb tensen.
TAPI,
bile sekarang da kerje,hidup kat rumah tak terikat dgn sape2 n mane2 peraturan,saya rasa ade banyak beze.Tambah2 pula bile saya tercampak jauh dari kawan2 sekelompok saya dulu.Saya jmpe mcm2 jenis org.Kire kalau saya adalah seekor katak ,saya baru keluar tempurunglah.kui3..:P
Yang saya tak faham....
kenape ade perempuan,yang da ade tunang ke boipren ke,tp still leh keluar berdua dgn lelaki lain??maksudnye keluar lepak2..tgk wayang..teman g minum.kenape??
Sebab saya rse,kalau da decide nak stick dgn seseorang n nak jadikan teman hidup..x perlulah mcm tu.kalau keluar ramai2 xpelah.Boleh je ajak membe lain supaya xdela jadi kua berdua aje.Ni kadang2..siap rahsiakan dari the other half.Macam something fishy la kan.

Ke...saya yang konservatif?tak open minded?

No comments: