iklan

Tuesday 3 May 2011

Membebel 1

* adeh..lately amat-amat penat dengan keje.terkejar ke sane sini.Balik kampung minggu lepas,sampai2 je umah terus terkulai layu.balik-balik keje terus drive dicampur dengan jalan jem.baru paham kenape bile ayah drive nak balik kampung,mak akan sungguh-sungguh igtkan kitorg supaya jgn macam-macam dalam kete nnt.ganggu konsentrasi ayah katenye.penat upenye drive bile jalan jem..

**Aku tak paham,kenape di zaman yang serba canggih ni,masih ade segelintir manusia yang suke buang air kecik merate-rate tepi pokok.aku dah bape kali nampak orang buang air kcik kat pokok bile aku nak dtg keje.pagi-pagi lagi mata aku dah dicemari.tiap kali ternampak,hati aku menyumpah-nyumpah orang yang buang air tu.hampeh.name saje gah,c*berj*y*,tapi manusia yang ade kt tmpt ni xde sivik rupenye.

***baru aku sedar stress upenye keje.Kalau dulu time jadi pelajar,aku belek2 kalendar nak tgk bile cuti sem.dan aku msti akan gembire bile tgk at least ade cuti seminggu due after exam.(Kat JAD dulu cuti sem paling lame 2 minggu kot.tak dapek berbulan-bulan mcm u lain).Sekarannnggg,hampe aku bile belek-belek cuti tahun 2011 ni,sume cuti umum banyak yang jatuh hari sabtu/ahad.oh my...

**** Aku rase dah lame giler tak shopping.Macam kesian plak kt diri sendiri.Lepas tu konon-konon sebagai orang dah bekerjaya,aku n kenkawan lain plan lah kunun-kunun nak p holiday.Tapi yang plan ni holidany nak bershopping.Ntah jadi ntah tidak.Awal-awal dulu sume semangat tengok air asia,kot2 ade promotion.Sebenarnye, aku naaakkkkkkkk sangat g pantai yang putih bersih.Yang aku leh lepak-lepak ,duduk mengadap laut sambil angin bertiup.Hanya untuk santai relax-relax.Tapi kalaulah nak buat aktiviti pon,aktiviti yang aku teringin sangat nak buat tepi pantai ialah...........parasailing!

parasailing!

Teringin sangat.Sape-sape leh arrange untuk percutian free n easy tersebut?aku nak join.uhuhu..

3 comments:

aReLaN said...

pe kte ko yg arrange n ktorg follow.hohohoh

AjiGiJiss, AiN Kici said...

da setahun koje br sedar keje stress ke kak asssss

MizzMiza said...

matle: fuiyyyoooo..tgkla kalau hima nnt aku arrange.hahaha

ajigijis: ni namenye..sutoresu tamaru.ただブログに「holiday行きたいほど、もう限界」と言い表したい.*pah,terabor nihonggo aku pahh..dah lame x gune.kui3..