iklan

Saturday 7 May 2011

Selamat Haghi Pekegheje

Haiii..pehnatttttttt..
Bape hari ni aku dok ulang alik p stadium bukit jalil .maklumlah,aku kan gomen,under kementerian sumber lak tu,event haghi pekegheje ni harusslahh berade di bawah tangungjawab kementerian aku.Dan aku pon dok kt HQ,harussslahhhhhh jadi tukang-tukang menjayakan event.

Seminggu busy.Dengan macam2 kerenah.kerenah orang lg,kerenah birokrasi lg.Tapi best!Aku jumpe ramaaiii orang.Dan kenal raamai orang.dari macam2 organisasi. gomen n swasta.Suke,suke!!

Rupenye event mcm ni xdela boring pon.Selame ni kalo tgk kt tv,boringg aje.paling best pon,persembahan koir kottt.Tapi rupenye,itu untuk tatapan penonton di rumah je,untuk tatapan kami di stadium ni,kami disajikan dengan pelbagai bentuk hiburan yang takdela boring mcm kite salu tgk kt tv tu.mcm kt konsert pon ade.happening sgt!

Abes je,alangalang da dekat ngn kl,aku g times square.yesss..da tau jalan p kl sikit.yeehaa..aku ni dah melebar lah,baju kemeje aku taun lepas da ketat giler.adess..kene cari stok baju baru la nih.(alasan!)


*risik-merisik lagi.i'm single.but not available.:)

No comments: