iklan

Thursday, 20 October 2011

Lain kali...

Kalau bos tnye cmne progress, jgn bangge sangat nak ckp
'okey,setakat ni sume takde masalah punye lah..akan habis sebelum tamat kontrak,blablabla.." dengan harapan ko da capai kpi berbeza dgn rakan seperjuangan yang terpaksa drag n delay.dan dgn harapan bolehlah bercuti lepas tu..

Sebab kemungkinan besar bos akan bersuara kembali..

"Oooo.lepas ni bolehla saye assign kan awak keje yang pasai O&G tu plak"

kahkahkahkah

padan muke,kan da takut nak mintak cuti!

3 comments:

Has said...

haha! strategi nye adalah bagi siap cepat supaya dipuji tapi jgn TERLALU cepat sehingga kena buat kerja yg baru pula. :D

aReLaN said...

hahahah...ak nye style.tgg smpi dateline tak pon smpi boss tnye byk kli br submit wlupon dh siap awal2 lg

AsMiza said...

sensei : haha..baiklah.jgn TERLALU cepat.sansei desu!

matle: boss tanye banyak kali tu yang aku kalao leh nak elakkan.huhuuu