iklan

Wednesday 26 September 2012

Sambutan Jubli Perak

Selamat Hari jadi yang ke-25 taon utk aku.Yeayyyy!!!

Dah tue2..sambut hari jadi pon gaye org2 tue jela.hehe..
Sengaje aku hide date of birth aku kt Facebook..supaya xde org leh tau aku da mencapai umur 25 taun tersebut...

Tapi, ade jugak org tau.Yang teringat kat aku.Sesungguhnya aku terharu dengan org2 yang mengingati tarikh hari jadi aku walau tanpa ada sebarang notification kt mana2 laman sosial. Rase mcm nk belanje cekelat sbb terharu sgt.Rasa macam,ade sesuatu ruang dalam hati dorg yang mengingatkan dorg kt aku.cewah.

Tunang dan family antara org pertama yg wish.Tunang paling semangat,awal2 lg da bg adiah super kawaiii buat kite rase mcm budak2..kui3.

Ape-ape pun,usia da suku abad..semoga ade banyak perkara yang baik2 berlaku untuk aku.

Oh ye,sebagai sampingan,terbaca artikal ade sebut:
" Jangan meminta kemudahan dan kesenangan dalam hidup,tapi mintalah ketabahan hati dalam menghadapi ujian dalam hidup" .

Start from now on,aku nak doa supaya tabahkan hati aku di kala aku menghadapi kesukaran agar segala kesulitan dapat aku hadapi dengan mudah.yosh!





1 comment:

kyo_9 said...

お誕生日おめでとう!

sorry x ingat.. salahkan facebook sbb x ingatkan (笑)